Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Jesse James

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 1423
76
Other Toy Lines / Re: Acid Rain - by Ori Toy
« on: November 27, 2016, 11:56 PM »
http://www.entertainmentearth.com/prodinfo.asp?number=TNAR1520S&id=JE-405087801

The ONE Acid Rain toy I was meh about went on sale and got me to cave and buy!  Wish I had more $ at the moment because I think I'd pick up 2x more and customize them into normal decos.

77
I hadn't seen much of these myself and rarely stop by TRU anymore, but I saw them at a comic shop (All but a couple) and I gotta go with Nick on this...  I was a little disappointed.  The eyes and hair were sloppy (being generous) and the sculpts were  a bit softer than I thought they'd be.  I would still like a Jon Snow and Tyrion figure, but I'd happily cap it at those two and call it a day I think.

Now if they had wrist joints and ball jointed elbows, I'd probably be much more intrigued by it.

78
Star Wars Anthology / Re: Rogue One (SPOILERS)
« on: November 25, 2016, 05:44 PM »
Just in time or work. :(

79
Watto's Junk Yard / Re: Xbox One
« on: November 25, 2016, 05:33 PM »
Just got Titanfall 2 on WM's Black Friday price and I'm surprised at its rating.  I considered it on par with Battlefront in terms of violence... I wonder if BF has a mature rating too?  Never looked at it or thought about that till now.

80
Watto's Junk Yard / Re: Xbox One
« on: November 23, 2016, 07:40 PM »
I find the Lego games always fun Matt, and a lot of replay value...  While I don't like it, Battlefront is a fairly tame shooter game.  Titanfall I love and consider it a little less violent too since it's got robots and stuff.  Shooters may be a little too advanced for the youngest though. :(  My gf's kids did ok with them though at that age but that was a long time ago.

81
Other Toy Lines / Re: Acid Rain - by Ori Toy
« on: November 21, 2016, 06:12 PM »
https://www.instagram.com/p/BNB3-r3gX_x/?taken-by=acidrainworld

Working flanges for the astronaut guys?  I'm intrigued!  At least the thumb appears to grip.  These are very Japanese looking in their inspiration with a little bit of the Alien franchise mixed in too.

82
Whoops wrong post.

Wanted to mention seeing the weird and somewhat cheap BBI multipacks at Kmart...  good fodder for fair prices.

83
Watto's Junk Yard / Re: The Walking Dead
« on: November 21, 2016, 12:59 AM »
Wow.

It's like "Carl hasn't done something stupid lately, so let's have him do this..."

Teen romance....yay. It took Carl and Enid over a day to reach Hilltop. Where did they spend the night? A DEAD AND BREAKFAST?

The Saviors night time message didn't add up. They got into the compound, open the gates, parked a car playing loud music, set bonfires all without initially waking anyone up.

A dead and breakfast CORAL!



Waste of a perfectly good Gremlin.  Kinda sad.  :-\

84
Other Toy Lines / Re: Acid Rain - by Ori Toy
« on: November 17, 2016, 08:46 PM »
Since Star Wars is like a solid 80% humans it seems, I'm ok with this not being alien focused...  I'd highly doubt any aliens are involved.  While it's a scifi line, it's more post apocalyptic than anything.  There are mutated humans coming, a droid(s), and sci-fi industrial stuff, but aliens probably won't be a part of any of the line if I were to guess. 

Guys in space suits that look like zero G construction workers though?  Good bet!  :D

85
Watto's Junk Yard / Re: The Walking Dead
« on: November 17, 2016, 08:42 PM »
Yeah, in the RPG episodes, they only ever had a couple rounds and spent them.  I know it's in the south but even hillbillies aren't hoarding RPG rounds in bulk. :)

Maybe Negan's gonna just beat gingers with it when he realizes it's just basically a pipe now?

Saw an interesting theory that Darryl may have said something to Rick, without most catching it.  That and the potential grave O Guns is interesting.  :-X

86
The Force Awakens / Re: Air Hogs
« on: November 17, 2016, 08:36 PM »
I'd gotten the Republic Gunship from Hasbro but that was years ago.  I reviewed it, and had fun with it, but these can be pretty tricky to fly, or fly well at least.  :-\

Also very different from an RC plane...  Kinda different hobbies IMO.  So not sure your son would be happy or not.

The tech has come a ways since that Gunship tho and these may be m0uch easier to fly now.  There are entry level planes to check out too...  That's an expensive hobby for sure, but so are Drones if you get way into it.

87
Other Toy Lines / Re: Acid Rain - by Ori Toy
« on: November 17, 2016, 12:23 AM »
As per the front page, Acid Rain is going to space with its story...

It makes them all the more fitting in a Star Wars scene.  Seems like a lot of Industrial sci fi looking stuff is on the horizon!

http://www.jedidefender.com/index.php?id=2288


88
Watto's Junk Yard / Re: The Walking Dead
« on: November 16, 2016, 12:07 AM »
If you're that messed up mentally, how do you not pack up and abandon the ship?  Move and do so expeditiously.

I agree, Rick like this is useless and kinda meh to watch.

Agree too, how do you not hide some **** somewhere?  This isn't a world where hiding things is impossible.  It's probably easier than this world because there is ample free space.

Also agree, as does my mother who loves this show, how has Negan lived this long?  I like the idea that the name passes on but have they had enough time to make something that "complex" in their little goofy society?

It's a boring thing watching Rick get throat banged, but I guess it's kinda necessary...  but boring as all get out.

One thing it does do though is makes you wonder if a random Alexandrite gets beebopped for gore's sake.

Still though, Negan being alive and like he is defies logic.  ******** seem good on paper, sure, but guys like The Governator are more believable as characters.  Being just a walking cockgobbler is a surefire way to just get shot...  Negan has a bat.  Pistol beats bat.  Yet these guys walk around like beat dogs...  I don't think this would've panned out this way this long.

89
Watto's Junk Yard / Re: The Walking Dead
« on: November 11, 2016, 12:15 PM »
Yeah I've seen that too, Tracy...  I've seen it in the NE too in older more rural areas.

90
Star Wars Anthology / Re: Rogue One (SPOILERS)
« on: November 11, 2016, 12:09 PM »
Oofah.

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 1423