Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - McMetal

Pages: 1 ... 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 ... 307
2611
McMetal - that TRU store either wildly over-ordered or massively undersold the majority of these sets...I think it was just a rouge TRU.  See my pic in this thread from over a year ago.  That store still had just about as many sets from then just last month before they started the clearance.

Thanks man...that was my initial suspicion as well, I just didn't think individual stores were empowered to do that.

It's sad really, this would have sold through rapidly at a decent clearance price like the shuttle.

2612
So...I gather some of the Minnesota peeps were finding these for $30 at their local TRU.

Has ANYONE else seen this price locally at all? I figured this would be all over the fan sites but I've yet to hear a single report outside of JD.

I didn't think TRU could do single-store clearances on exclusives? Doesn't that come down straight from corporate? Or do they have leeway some places?

I would KILL to pick up a set on the cheap like this. So far nothing around here though.

2613
I seem to recall Jim Rome had a funny story about that guy...something about him being a lousy tipper or something like that.

2614
TV-9D9 / Re: The Clone Wars - Season Four Discussion Thread
« on: February 1, 2012, 10:57 AM »
Hmmm, bounty hunters assembled from around the galaxy to compete in a no-holds barred fight to the finish to determine who will get to serve Dooku?

What a great idea! I love it!

In fact, I loved it even more WHEN WE SAW THIS EIGHT YEARS AGO IN THE TARTAKOVSKY SERIES.  ::)

Meh, it'll be cool no doubt, but to quote the inimitable Claudette Wims "That's just lazy, son."

(Bonus points if they include L8-L9)

2615
Discover the Force / Movie Heroes / Re: 2012 Movie Heroes Line
« on: February 1, 2012, 09:35 AM »
Yeah, may as well pile on here and state that I think this line and everything about it completely SUCKS. Pegs are jammed full of this junk and it is not selling at all. I don't see how any store is ever going to find peg space for Wave 2.

2616
The Clone Wars '08-'13 / Re: Recent Clone Wars Finds/Purchases
« on: January 31, 2012, 10:30 PM »
Fun trip to TRU today.

I figured I would stop by over lunch to return the 5 new TCW figures I bought over a week ago and re-purchase them with the new Buy-2 Get-1 Free deal. Best case scenario I expected to get $9.99 back in my pocket and an extra free action figure to take home.

Somehow in the process of handling the return though, I ended up with $20.99 and the extra figure. So yeah, I ended up getting 6 figures for $30...not too shabby at all. Gotta love the New Math!

It was kinda fun picking something out of pure whimsy...I ended up going with the still pegwarming Puko Naga, coming off his recent appearance on the show. Did not realize he had unarticulated legs...ugh.

2617
The Clone Wars '08-'13 / Re: Clone Wars Wave 27 (2012 Wave 2)
« on: January 31, 2012, 12:16 PM »
Hmmm, interesting. I don't see any dates on those pages anywhere, but I can't help but feel hopeful this might mean we see them before April.

Good find!

2618
Watto's Junk Yard / Re: The Walking Dead
« on: January 31, 2012, 09:08 AM »
This wait has been too long, it's pointless and irritating.


2619
I didn't even see peg space or a tag for these things at the Walmarts I checked today. If they're not coming in some kind of a pre-filled display, that does not bode well.

2620
The Clone Wars '08-'13 / Re: Recent Clone Wars Finds/Purchases
« on: January 30, 2012, 03:07 PM »
Made a few stops over lunch just to see what was cooking on the Big Release Day. Jack squat apparently.

Walmart came in cheapest for new TCW figures at $8.96. Target was a close second at $8.99. TRU has the early lead at $9.99.

I saw the new Wave 1 figures all over, pretty much the same stuff at every store. Every Chewie I look at seems to have a different paint job than the last.  ::)

MEH.

 

2621
The Clone Wars '08-'13 / Re: CW Deluxe Figure & Vehicle Line
« on: January 30, 2012, 03:01 PM »
That jet sub is in stock at BBTS

Only as part of the full case assortment though, right? Last time I checked it was not available individually.

Yeah, the Attack Recon Fighter and Republic Assault Submarine sets are part of Wave 2 apparently, and these are hitting now in the UK.

Since these are undoubtedly slated for a Toy Fair reveal in NYC, very low chances we will see these beforehand stateside, I would think. :(

No word on ETA/Wave info for the Republic Dropship yet, that I am aware...

2622
Yeah, these things are probably stuck back in the warehouse next to all those TCW exclusive DVD 2-packs Hasbro made for them but mysteriously got "lost"...

2623
Watto's Junk Yard / Re: The Official Space Exploration Thread
« on: January 29, 2012, 03:45 PM »
I seem to remember watching this in elementary school for some reason.

2624
http://www.hollywoodreporter.com/news/ian-abercrombie-elaine-s-boss-285386

Damn, the Wise Man, Mr. Pitt and the voice of Palps/Sidious on the Clone Wars, that's quite a body of work.


2625
TV-9D9 / Re: The Clone Wars - Season Four Discussion Thread
« on: January 27, 2012, 10:20 PM »
LOL, they finally justified that Nikto guard figure with some screen time.

I always love seeing the Jedi T-6 shuttle make an appearance because it helps keep hope alive they will one day make this. It's already logged way more appearances than that Mandalorian Assault Transport they allegedly made.

So I guess Palps wasn't in on the Jedi plan either?

Pages: 1 ... 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 ... 307